Evaluace pracovní spokojenosti středoškolských učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Evaluace pracovní spokojenosti středoškolských učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Miklíková, Hana
dc.date.accessioned 2019-10-01T07:11:45Z
dc.date.available 2019-10-01T07:11:45Z
dc.date.issued 2019-07-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45835
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo zaměřit se na pracovní spokojenost středoškolských učitelů v rámci Zlínského kraje a také zjistit souvislost pracovní spokojenosti s pohlavím, délkou praxe a druhem školy, na které pedagog působí. Teoretická část zahrnuje poznatky z oblasti pracovní spokojenosti, spojitost pracovní motivace s pracovní spokojeností a také poznatky z oblasti učitelské profese. V návaznosti na teoretickou část obsahuje bakalářská práce i část praktickou, ve které jsou uvedeny, mj. i výsledky kvantitativního výzkumu. Nástrojem sběru dat byl standardizovaný dotazník dle Paul E. Spectora s názvem Job Satisfaction Survey (JSS).
dc.format 66 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject práce cs
dc.subject pracovní motivace cs
dc.subject učitelská profese cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject dotazník JSS cs
dc.subject job satisfaction en
dc.subject work en
dc.subject work motivation en
dc.subject teaching profession en
dc.subject quantitative research en
dc.subject JSS questionnaire en
dc.title Evaluace pracovní spokojenosti středoškolských učitelů
dc.title.alternative Evaluation of job satisfaction among secondary school teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Petrů Puhrová, Barbora
dc.date.accepted 2019-09-09
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis was to focus on the job satisfaction of secondary school teachers within the Zlín Region and also to find out the connection of job satisfaction with the gender, the length of practice and the type of school the teacher operates on. The theoretical part includes knowledge of work satisfaction, work motivation and its connection with work satisfaction and also knowledge from the teaching profession. In connection with the theoretical part, the bachelor thesis contains also the practical part, in which are included, among others, the results of quantitative research. The data collection tool was a standardized Paul E. Spector questionnaire called Job Satisfaction Survey (JSS).
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 53650
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-08-01
local.subject středoškolští učitelé cs
local.subject spokojenost v práci cs
local.subject secondary school teachers en
local.subject job satisfaction en


Files in this item

Files Size Format View Description
miklíková_2019_dp.pdf 8.973Mb PDF View/Open None
miklíková_2019_op.docx 17.13Kb Unknown View/Open None
miklíková_2019_vp.docx 18.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account