Význam email marketingu pro prodej zákazníkům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam email marketingu pro prodej zákazníkům

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Procházka, Libor
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45730
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o významu email marketingu pro prodej zákazníkům. Analýzy jsou proto zaměřeny na zjištění stávajícího stavu využívání emailů pro zasílání obchodních nabídek. Cílem výzkumu v analytické části je zároveň zjistit, co funguje dobře, a naopak, v čem je prostor pro další zlepšování. K tomu se využívají metody kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. Na základě výsledků primárních výzkumů si práce klade za cíl navrhnout v projektové části novou emailovou obchodní komunikaci. Ta by měla být již v souladu s novými trendy v oboru a vést k vyšším prodejům zákazníkům.
dc.format 105 s. (162 418 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject email cs
dc.subject analýza cs
dc.subject kvalitativní a kvantitativní výzkum cs
dc.subject individuální hloubkový rozhovor cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject přistávací stránka cs
dc.subject metriky cs
dc.subject primární data cs
dc.subject e-mail en
dc.subject analysis en
dc.subject quantitative and qualitative research en
dc.subject interview en
dc.subject questionnaire en
dc.subject campaign en
dc.subject target group en
dc.subject landing page en
dc.subject metrics en
dc.subject primary data en
dc.title Význam email marketingu pro prodej zákazníkům
dc.title.alternative Importance of an Email Marketing for sales to the Customers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the importance of email marketing for sales to customers. Therefore, the analyzes are focused on finding out the current status of using emails for sending business offers. At the same time, the goal of research in the analytical part is to find out what works well, and vice versa, what is the scope for further improvement. This is done using methods of qualitative and quantitative marketing research. Based on the results of primary research, the thesis aims to propose a new e-mail business communication in the project part. This should be in line with new trends in the industry and lead to higher sales to customers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53493
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
procházka_2019_dp.pdf 2.723Mb PDF View/Open None
procházka_2019_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
procházka_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account