Význam email marketingu pro prodej zákazníkům

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam email marketingu pro prodej zákazníkům

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam email marketingu pro prodej zákazníkům
Autor: Procházka, Libor
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o významu email marketingu pro prodej zákazníkům. Analýzy jsou proto zaměřeny na zjištění stávajícího stavu využívání emailů pro zasílání obchodních nabídek. Cílem výzkumu v analytické části je zároveň zjistit, co funguje dobře, a naopak, v čem je prostor pro další zlepšování. K tomu se využívají metody kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. Na základě výsledků primárních výzkumů si práce klade za cíl navrhnout v projektové části novou emailovou obchodní komunikaci. Ta by měla být již v souladu s novými trendy v oboru a vést k vyšším prodejům zákazníkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45730
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53493


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
procházka_2019_dp.pdf 2.723Mb PDF Zobrazit/otevřít None
procházka_2019_op.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
procházka_2019_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet