dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Žerníček, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45697
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektovým řízením v začínajících digitálních marketingových agenturách. Cílem práce je tvorba inspirativní příručky, která obsahuje principy, nástroje a metody aplikovatelné konkrétně pro projekty v online marketingovém prostře-dí. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy z oblasti projektového řízení a životního cyklu projektu. Dále srovnává světově uznávané metodiky řízení projektů s méně tradičními metodikami a modely. Praktická část využívá pojmů teoretické části ve výzkumu, jehož cílem je zmapovat reálnou situaci řízení projektů v digitálních agenturách. Následně interpretuje data získaná z hloubkových rozhovorů do závěrů, které v kombinaci s poznatky z teoretické části tvoří znalostní bázi, ze které vychází část projektová. Projektová část uvádí principy projektového řízení v digitálních agenturách a praktický model životního cyklu projektu. |
|
dc.format |
99 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
životní cyklus projektu
|
cs |
dc.subject |
kreativní řízení projektů
|
cs |
dc.subject |
digitální agentury
|
cs |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
project life cycle
|
en |
dc.subject |
creative project management
|
en |
dc.subject |
digital marketing agencies
|
en |
dc.title |
Příručka projektového manažera pro řízení dynamického projektového managementu ve start-upech digitálních agentur |
|
dc.title.alternative |
A Playbook on How to Set up Dynamic Project Management in Start-up Digital Marketing Agencies |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with project management in start-up digital marketing agencies. The aim of the paper is to create an inspirational playbook which contains applicable principles, tools and methods for project in the online marketing environment. The theoretical part describes fundamental terms from the project management field and the project life cycle. Furthermore, it provides a comparison between recognized project management methodologies and less known methodologies and models. The practical part utilizes terms from the theoretical part in research which aim to map the real situation of project management in digital agencies. Then it interprets the data acquired from deep interviews into conclusions, which in combination with the knowledge from the theoretical part make up knowledge base used for the project part. The project part states the principles of project management in digital agencies and a practical model of project life cycle. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53441
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|