Příručka projektového manažera pro řízení dynamického projektového managementu ve start-upech digitálních agentur
Show full item record
No preview available
Title:
|
Příručka projektového manažera pro řízení dynamického projektového managementu ve start-upech digitálních agentur |
Author: |
Žerníček, Marek
|
Advisor: |
Šviráková, Eva
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá projektovým řízením v začínajících digitálních marketingových agenturách. Cílem práce je tvorba inspirativní příručky, která obsahuje principy, nástroje a metody aplikovatelné konkrétně pro projekty v online marketingovém prostře-dí. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy z oblasti projektového řízení a životního cyklu projektu. Dále srovnává světově uznávané metodiky řízení projektů s méně tradičními metodikami a modely. Praktická část využívá pojmů teoretické části ve výzkumu, jehož cílem je zmapovat reálnou situaci řízení projektů v digitálních agenturách. Následně interpretuje data získaná z hloubkových rozhovorů do závěrů, které v kombinaci s poznatky z teoretické části tvoří znalostní bázi, ze které vychází část projektová. Projektová část uvádí principy projektového řízení v digitálních agenturách a praktický model životního cyklu projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45697
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
53441
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account