Využití PR v rámci interní komunikace firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití PR v rámci interní komunikace firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Lajczyková, Adéla
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45600
dc.description.abstract Teoretická část bakalářské práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti public relations a interní komunikace. A zaměřuje se na jednotlivé nástroje PR. Praktická část práce vychází z teoretických poznatků a zaměřuje se na analýzu nástrojů PR ve vybrané společnosti. Cílem této bakalářské práce je popsat současný stav interní komunikace a zhodnotit PR aktivity firmy. V dotazníkovém šetření zjistit, jak tento způsob komunikace vnímají řádoví zaměstnanci firmy a následně podat návrh pro zlepšení interních PR aktivit ve zvolené firmě.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject eventy cs
dc.subject Public relations en
dc.subject internal communications en
dc.subject marketing en
dc.subject events en
dc.title Využití PR v rámci interní komunikace firmy
dc.title.alternative PR in Internal Corporate Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the bachelor thesis describes the basic definition of terms from public relations. And focuses on public relations tools. The practical part is based on the theoretical knowledge and focuses on the analysis of the public relations tools that are used in the company. The aim of the work is to describe the current situation of internal communication and evaluate individual PR activities in company. In the questionnaire survey find out how is this type of communication perceived by the company's employees and submit a proposal to improve internal PR activities in the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53314
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
lajczyková_2019_dp.pdf 3.335Mb PDF View/Open None
lajczyková_2019_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
lajczyková_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account