Využití PR v rámci interní komunikace firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití PR v rámci interní komunikace firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití PR v rámci interní komunikace firmy
Autor: Lajczyková, Adéla
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Teoretická část bakalářské práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti public relations a interní komunikace. A zaměřuje se na jednotlivé nástroje PR. Praktická část práce vychází z teoretických poznatků a zaměřuje se na analýzu nástrojů PR ve vybrané společnosti. Cílem této bakalářské práce je popsat současný stav interní komunikace a zhodnotit PR aktivity firmy. V dotazníkovém šetření zjistit, jak tento způsob komunikace vnímají řádoví zaměstnanci firmy a následně podat návrh pro zlepšení interních PR aktivit ve zvolené firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45600
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 53314


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lajczyková_2019_dp.pdf 3.335Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lajczyková_2019_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lajczyková_2019_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet