dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Čerstvá, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45592
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a marketingovou komunikací ve společnosti BITO skladovací technika CZ a možností jejího dalšího rozvoje. Práce je koncipována do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část nabízí vhled do problematiky marketingové komunikace a vymezení základních pojmů, na kterých je dále postavena druhá část práce. V praktické části jsou provedeny jednotlivé analýzy - SWOT, PESTLE, Porterova analýza, kvantitativní a kvalitativní výzkum. Dále jsou v praktické části jednotlivé nástroje marketingové komunikace, vycházející z teoretické části, aplikovány do praxe na společnost BITO skladovací technika CZ s.r.o.. |
|
dc.format |
72 s. (109 098) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
B2B marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýa pěti sil
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
B2B marke-ting communication
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication in Company BITO Storage Systems CZ s.r.o. and its Further Development |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is dealing with marketing communication and marketing communica-tion in BITO skladovací technika CZ s.r.o. company and possibility of its further develop-ment. This work is framed into two parts: theoretical and practiccal. Theoretical part offers insight to issues of marketing communication and determines basic terms, which are used in the second part of this work. Particular analysises are performed in the practical part - SWOT, PESTLE, Porter analysis, quantitative and qualitative research. In practical part, there are particular marketing communication tools, described in theoretical part, aplicated into prac-tise of BITO skladovací technika CZ s.r.o. company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53303
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|