Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj |
Autor: |
Čerstvá, Kristýna
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a marketingovou komunikací ve společnosti BITO skladovací technika CZ a možností jejího dalšího rozvoje. Práce je koncipována do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část nabízí vhled do problematiky marketingové komunikace a vymezení základních pojmů, na kterých je dále postavena druhá část práce. V praktické části jsou provedeny jednotlivé analýzy - SWOT, PESTLE, Porterova analýza, kvantitativní a kvalitativní výzkum. Dále jsou v praktické části jednotlivé nástroje marketingové komunikace, vycházející z teoretické části, aplikovány do praxe na společnost BITO skladovací technika CZ s.r.o.. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45592
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53303
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet