Vnímání role celebrit v mediálních kampaních

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání role celebrit v mediálních kampaních

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Košelková, Zuzana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45540
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem vnímání role celebrit v mediálních kampaních dvěma věkově rozdílnými generacemi. Cílem práce je tedy zjistit, zda jsou slavné osobnosti účinkující v mediálních kampaních vnímány starší a mladší generací rozlišně, či mají na daný jev obě generace podobné názory. Teoretická část práce se věnuje pojmům z oblasti marketingové komunikace, jako je reklama, média, či psychologie spotřebitele. Definuje také pojem celebrita a blíže specifikuje metodiku výzkumného šetření. Praktická část se věnuje samotnému výzkumnému šetření, které je realizováno prostřednictvím osobních polostrukturovaných rozhovorů. Na konci práce je tedy provedeno vyhodnocení výzkumu, podle jehož výsledků jsou zodpovězeny výzkumné otázky a následně navrhnuta stručná doporučení pro kampaně využívající celebrity.
dc.format 78 s. (123 436 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject média cs
dc.subject mediální kampaň cs
dc.subject reklama cs
dc.subject celebrita cs
dc.subject slavná osobnost cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject generace X cs
dc.subject osobní rozhovory cs
dc.subject Media en
dc.subject Media Campaign en
dc.subject Advertising en
dc.subject Celebrity en
dc.subject Famous Person en
dc.subject Marketing Communications en
dc.subject Generation Z en
dc.subject Generation X en
dc.subject Personal Interviews en
dc.title Vnímání role celebrit v mediálních kampaních
dc.title.alternative Perception of Celebrities in Media Campaigns
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is dealing with the perception of the role of celebrities in media campaigns by two different generations. The aim of the thesis is to find out whether the famous personalities in media campaigns are perceived differently by older and younger generations, or whether they have a similar opinion on this phenomenon. The theorethical part of the thesis deals with the concept of marketing communication, such as advertising, media or consumer psychology. It also defines the concept of celebrity and specifies the methodology of the research. The practical part is devoted to the research itself, which is realized through personal semi-structured interviews. In the end of the thesis, the research evaluation is conducted, the research questions are answered, followed by a concise recommendation for celebrity campaigns.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53244
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
košelková_2019_dp.pdf 1.923Mb PDF View/Open None
košelková_2019_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
košelková_2019_vp.docx 121.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account