Analýza spokojenosti zákazníků vybraného motorestu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného motorestu |
Author: |
Střelcová, Žaneta
|
Advisor: |
Vaculčíková, Zuzana
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného motorestu. Práce je rozdělená na dvě části. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny týkající se gastronomických služeb a kvality v gastronomických službách, kategorizace hostinských zařízení, zákazníka, jeho spokojenosti a nakonec marketingového výzkumu. Praktická část se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného podniku. Obsahuje představení společnosti, SWOT analýzu vybraného motorestu, kde jsou podrobně rozebrány silné a slabé stránky společnosti, hrozby a příležitosti. Dále je provedeno dotazníkové šetření týkající se spokojenosti zákazníků a metoda SERVQUAL. V závěru práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a je zde také doporučení pro majitele motorestu, které může vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45248
|
Date:
|
2019-01-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
52796
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account