The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Requirements of Practice)

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Requirements of Practice)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kráľová, Zdena
dc.contributor.author Starchoň, Rudolf
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:11Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:11Z
dc.date.issued 2018-11-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45040
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje požadavkům v oblasti jazyka a praxe, které si firmy s mezinárodním působením kladou za důraz při obsazování pracovních pozic. Teoretická část se soustředí na klasifikaci a vymezení pojmu obchodní angličtiny v rámci mezinárodního byznysu, jehož nesdílnou součástí jsou všudypřítomné kulturní rozdíly, kterým je taktéž věnovaná pozornost. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu, k jehož realizaci byl vytvořen dotazník, který byl použit pro získání podrobnějších informací z oblasti náboru, vzdělávání and dovedností zaměstnanců v dotazovaných firmách. Tato bakalářská práce může poskytnout společnostem, jejichž byznys je spojený s mezinárodním obchodem, různorodé informace o kulturních odlišnostech napříč světem s ohledem ke komunikaci v anglickém jazyce
dc.format 55 p. (67 000 characters)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kulturní rozdíly cs
dc.subject byznys angličtina cs
dc.subject pohovor cs
dc.subject druhý jazyk cs
dc.subject vzdělávání zaměstnanců cs
dc.subject cultural differences en
dc.subject Business English en
dc.subject interview en
dc.subject second language en
dc.subject employee education en
dc.title The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Requirements of Practice)
dc.title.alternative The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Requirements of Practice)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Inselseth, Jana
dc.date.accepted 2019-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the requirements of language and practice when filling vacancies in companies operating on an international level. The theoretical part focuses on the classification and definition of Business English form and cultural differences which are an integral part of international trade. The practical part is based on quantitative research, for which a questionnaire was created and used for obtaining more detail information regarding employee recruitment, their skills and training in the interviewed companies. This bachelor thesis can provide companies, whose business is focused on international trade, with information about cultural differences across the world with regard to communication in English.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 52498
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-05-03
local.subject obchodní angličtina cs
local.subject jazykové dovednosti cs
local.subject nábor cs
local.subject linguistics competences en
local.subject recruitment en


Files in this item

Files Size Format View Description
starchoň_2019_dp.pdf 1.699Mb PDF View/Open None
starchoň_2019_op.doc 49.5Kb Unknown View/Open None
starchoň_2019_vp.doc 50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account