dc.contributor.advisor |
Kráľová, Zdena
|
|
dc.contributor.author |
Starchoň, Rudolf
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:11Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:11Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45040
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje požadavkům v oblasti jazyka a praxe, které si firmy s mezinárodním působením kladou za důraz při obsazování pracovních pozic. Teoretická část se soustředí na klasifikaci a vymezení pojmu obchodní angličtiny v rámci mezinárodního byznysu, jehož nesdílnou součástí jsou všudypřítomné kulturní rozdíly, kterým je taktéž věnovaná pozornost. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu, k jehož realizaci byl vytvořen dotazník, který byl použit pro získání podrobnějších informací z oblasti náboru, vzdělávání and dovedností zaměstnanců v dotazovaných firmách. Tato bakalářská práce může poskytnout společnostem, jejichž byznys je spojený s mezinárodním obchodem, různorodé informace o kulturních odlišnostech napříč světem s ohledem ke komunikaci v anglickém jazyce |
|
dc.format |
55 p. (67 000 characters) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kulturní rozdíly
|
cs |
dc.subject |
byznys angličtina
|
cs |
dc.subject |
pohovor
|
cs |
dc.subject |
druhý jazyk
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
cultural differences
|
en |
dc.subject |
Business English
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.subject |
second language
|
en |
dc.subject |
employee education
|
en |
dc.title |
The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Requirements of Practice) |
|
dc.title.alternative |
The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Requirements of Practice) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Inselseth, Jana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the requirements of language and practice when filling vacancies in companies operating on an international level. The theoretical part focuses on the classification and definition of Business English form and cultural differences which are an integral part of international trade. The practical part is based on quantitative research, for which a questionnaire was created and used for obtaining more detail information regarding employee recruitment, their skills and training in the interviewed companies. This bachelor thesis can provide companies, whose business is focused on international trade, with information about cultural differences across the world with regard to communication in English. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
52498
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-05-03 |
|
local.subject |
obchodní angličtina
|
cs |
local.subject |
jazykové dovednosti
|
cs |
local.subject |
nábor
|
cs |
local.subject |
linguistics competences
|
en |
local.subject |
recruitment
|
en |