Postoje rodičů k alternativnímu vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje rodičů k alternativnímu vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Sovišová, Markéta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:42Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:42Z
dc.date.issued 2018-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44374
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá postoji rodičů k alternativnímu vzdělávání. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabýváme stručným vymezením základních pojmů tradičního a alternativního vzdělávání, stručně popisujeme principy, na kterých jsou založeny tyto dvě formy vzdělávání. Jelikož se v naší práci zabýváme zkoumáním postojů, vymezujeme i tuto oblast, tedy co jsou postoje, jejich funkce a způsob měření. V praktické části se zabýváme kvantitativním výzkumem postojů rodičů k alternativnímu vzdělávání. Výzkumným nástrojem je dotazník vlastní konstrukce. Postupně popisujeme průběh měření a samotné výsledky výzkumu.
dc.format 58
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject tradiční vzdělávání cs
dc.subject primární vzdělávání cs
dc.subject reformní pedagogika cs
dc.subject postoje cs
dc.subject alternative education en
dc.subject traditional education en
dc.subject primary education en
dc.subject reform pedagogy en
dc.subject attitudes en
dc.title Postoje rodičů k alternativnímu vzdělávání
dc.title.alternative Parents' Attitudes to Alternative Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šalenová, Eva
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the attitude of parents to alternative education. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with a brief definition of the basic concepts of traditional and alternative education, briefly describes the principles on which these two forms of education are based. Since we are dealing with attitudes in our work, we also define this area and clarify the following points: what are attitudes, their functions, and methods of measurement. In the practical part, we deal with the quantitative research of parents' attitudes towards alternative education. The research tool is a questionnaire of own construction. We gradually describe the course of the meas-urement and the final research results.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 51453
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject názory a postoje cs
local.subject rodiče cs
local.subject rodina a škola cs
local.subject alternativní školy cs
local.subject views and attitudes en
local.subject parents en
local.subject home and school en
local.subject alternative schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
sovišová_2019_dp.pdf 4.391Mb PDF View/Open None
sovišová_2019_op.docx 17.84Kb Unknown View/Open None
sovišová_2019_vp.docx 19.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account