Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti |
Author: |
Fryštáková, Lucie
|
Advisor: |
Viskup, Pavel
|
Abstract:
|
Diplomová práce "Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti" je zaměřena na klíčové aspekty ovlivňující nákupní chování zákazníků a na jednotlivé kroky, které předchází samotnému prodeji. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje literární rešerši předmětné problematiky, vymezuje základní pojmy a poskytuje všeobecný přehled a základ, nezbytný pro pochopení principů uskutečňujících se v této oblasti. Praktická část se skládá z analýzy prodeje, výpočtů a stanovení optimálního systému objednávek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43971
|
Date:
|
2018-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav logistiky |
Discipline:
|
Bezpečnost společnosti |
Grade for thesis and defense:
|
B
50954
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account