Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti |
Autor: |
Fryštáková, Lucie
|
Vedoucí: |
Viskup, Pavel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce "Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti" je zaměřena na klíčové aspekty ovlivňující nákupní chování zákazníků a na jednotlivé kroky, které předchází samotnému prodeji. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje literární rešerši předmětné problematiky, vymezuje základní pojmy a poskytuje všeobecný přehled a základ, nezbytný pro pochopení principů uskutečňujících se v této oblasti. Praktická část se skládá z analýzy prodeje, výpočtů a stanovení optimálního systému objednávek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43971
|
Datum:
|
2018-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Bezpečnost společnosti |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50954
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet