dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Matušková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:24Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:24Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43957
|
|
dc.description.abstract |
Didaktický test je jedním z mnoha nástrojů pro diagnózu úrovně znalostí žáků v přesně vymezené oblasti. Didaktické testování se stalo nedílnou součástí pedagogické praxe v oblasti hodnocení výuky. Didaktické testy je možný využít v jakémkoli vyučovacím předmětu. Dávají pedagogovi zpětnou vazbu o tom, zda studenti učivu porozuměli. Cílem této bakalářské práce je popsat obecné principy testování znalostí, vytvoření didaktického testu na určité téma ve vyučovacím předmětu Společenskovědní seminář na střední škole a následně jeho ověření a vyhodnocení. Teoretická část je zaměřena na obecné informace o metodách pro zjišťování a hodnocení znalostí žáků. Podstatná část je věnována didaktickému testu, jeho tvorbě, druhům a vlastnostem. Praktická část je zaměřena především na tvorbu konkrétního didaktického testu, konstrukci jednotlivých testových úloh a následnou analýzu jak testových úloh, tak celého didaktického testu. |
|
dc.format |
92 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Didaktický test
|
cs |
dc.subject |
ověřování znalostí
|
cs |
dc.subject |
hodnocení znalostí
|
cs |
dc.subject |
testování v ekonomii
|
cs |
dc.subject |
Achivement test
|
en |
dc.subject |
knowledge verification
|
en |
dc.subject |
knowledge evaluation
|
en |
dc.subject |
testing in economy
|
en |
dc.title |
Tvorba a ověření didaktického testu ve výuce ekonomie na střední škole |
|
dc.title.alternative |
Creating and verifying of the didactic test in teaching of economy at high school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2019-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The achievement test is one of many tools for diagnosing students' knowledge level in a well-defined area. Achievement testing has become an integral part of pedagogic practice in teaching evaluation. Achievement tests can be used in any subject. They give feedback to teacher whether the students have understood the subject matter. The aim of this ba-chelor thesis is to describe the general principles of knowledge testing, creating a didactic test on a specific topic in the Social Science Seminar at the High School and then verify-ing and evaluating. The theoretical part is focused on general information about methods for detecting and evaluating students' knowledge. A substantial part is devoted to didactic test, its creation, types and properties. The practical part is focused mainly on creating of a specific didactic test, construction of individual test tasks and subsequent analysis of both test tasks and the didactic test. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50938
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
local.subject |
středoškolské učivo
|
cs |
local.subject |
ekonomie
|
cs |
local.subject |
didaktické testy
|
cs |
local.subject |
secondary school curriculum
|
en |
local.subject |
economics
|
en |
local.subject |
educational tests and measurements
|
en |