Rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Doležalová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Menšíková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43904
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko - aplikačního charakteru. Teoretická část se zabývá terminologickým vymezením pojmů souvisejících se čtenářskou pregramotností. Dále se zaměřuje na vývoj jazyka a předpokladů pro čtení, charakteristiku gramotně podnětného prostředí rodiny a mateřské školy a pohádku jako prostředek stimulace zájmu dítěte o čtený a psaný text. Praktická část obsahuje návrh, realizaci a evaluaci výsledků projektu. Projekt je zaměřený na rozvoj čtenářské pregramotnosti především komunikačních dovedností prostřednictvím pohádek u předškolních dětí. |
|
dc.format |
95 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
čtenářská pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
jazykové dovednosti
|
cs |
dc.subject |
řečové dovednosti
|
cs |
dc.subject |
komunikační dovednosti
|
cs |
dc.subject |
gramotně podnětné prostředí
|
cs |
dc.subject |
pohádka
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
Pre - literacy
|
en |
dc.subject |
reading pre - literacy
|
en |
dc.subject |
language skills
|
en |
dc.subject |
speech skills
|
en |
dc.subject |
communication skills
|
en |
dc.subject |
literacy-rich environment
|
en |
dc.subject |
fairy tale
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.title |
Rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
The development of pre-reading literacy in preschoolers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2019-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is of theoretical - application character. The theoretical part deals with terminological definitions of terms related to reading pre-literacy. It also focuses on language development and assumptions for reading, on characteristic the literacy-rich environment of the family and kindergarten and on the fairy tale as a means of stimulating the interest of the child in reading and writing. The practical part contains a project proposal, realisation and evaluation result of the project. The project is aimed at the development of reading pre - literacy especially communication skills through fairy tales with pre-school children. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50844
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-23 |
|
local.subject |
čtenářská pregramotnost
|
cs |
local.subject |
early reading literacy
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account