Možnosti podpory správné anglické výslovnosti v podmínkách mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti podpory správné anglické výslovnosti v podmínkách mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pečivová, Veronika
dc.contributor.author Brandejsová, Iva
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:21Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:21Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43896
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na možnost podpory správné anglické výslovnosti v podmínkách mateřské školy. Teoretická část objasňuje důvody, proč v předškolním vzdělávání upřednostňovat podporování anglické výslovnosti před výukou anglického jazyka a přináší nástin vhodných metod. V rámci praktické části byl zpracován, ověřen a evaluován projekt se sadou aktivit uplatňujících tyto metody v praxi mateřské školy. Výsledky evaluace jsou zpracovány jako doporučení pro praxi předškolního vzdělávání.
dc.format 78, přílohy: 10 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výslovnost anglického jazyka v rané výuce cs
dc.subject fonematické uvědomování cs
dc.subject pronunciation in the EFL learning environment en
dc.subject fonematic awareness en
dc.title Možnosti podpory správné anglické výslovnosti v podmínkách mateřské školy
dc.title.alternative Possibilities of teaching English pronunciation within a nursery school environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pokrivčáková, Silvia
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the possibilities supporting the correct English pronunciation within a kindergarten environment. The theoretical part of the text explains the reasons supporting such approach and its benefits compared to the early learning of the English language. It also suggests the possible ways of such learning. The practical section describes a project containing a set of activities deploying these methods in the preschool environment. Based on the evaluation of the project processes and outcomes, the text finaly brings a set of suggestions for the preschool practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50836
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-23
local.subject mateřské školy cs
local.subject výuka jazyků cs
local.subject angličtina cs
local.subject výslovnost cs
local.subject kindergartens en
local.subject language teaching and learning en
local.subject English language en
local.subject pronunciation en


Files in this item

Files Size Format View Description
brandejsová_2019_dp.pdf 4.364Mb PDF View/Open None
brandejsová_2019_op.pdf 170.4Kb PDF View/Open None
brandejsová_2019_vp.docx 17.77Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account