Společně prožitý volný čas v rodině s dítětem předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společně prožitý volný čas v rodině s dítětem předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Michnová, Klára
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43880
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je objasnit problematiku společně prožitého volného času v rodině s dítětem předškolního věku z pohledu rodičů a dětí předškolního věku. V teoretické části této práce jsou shrnuty obecné aspekty volného času v rodině s dítětem předškolního věku a jejich společného prožívání. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data byla sesbírána po-mocí polostrukturovaného interview s rodiči a jejich dětmi předškolního věku. Z analýzy sesbíraných dat vyplynulo pět hlavních kategorií. Ukázalo se, že společně prožitý volný čas má neopomenutelný význam nejen pro děti, ale i rodiče, kteří si uvědomují jeho přínos pro obě strany a i přes určité překážky se snaží vytvářet vhodné podmínky pro volný čas strávený s dítětem.
dc.format 58 s. (90 853)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject volný čas v rodině cs
dc.subject volnočasové aktivity cs
dc.subject nukleární rodina cs
dc.subject leisure time in family en
dc.subject leisure time activities en
dc.subject nuclear family en
dc.title Společně prožitý volný čas v rodině s dítětem předškolního věku
dc.title.alternative Leisure time that pre-school child shares with the family
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2019-06-10
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis has an theoretical-empirical character. The aim of the thesis is to clarify problematic of leisure time in family with a pre-school child from the perspective of parents and pre-school children. In the theoretical part of this thesis are summarized the general aspects of leisure time in the family with a pre-school child and their shared leisure time. The empirical part presents the results of qualitatively oriented research. Data were collected using a semi-structured interview with parents and their pre-school children. Five major categories emerged from the analysis of collected data. It has turned out that the leisure time spent together has an indispensable significance not only for children but also for parents who are aware of its benefits for both sides and despite certain obstacles they are trying to create suitable conditions for leisure with their child.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50818
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-23
local.subject rodinná výchova cs
local.subject volný čas cs
local.subject předškoláci cs
local.subject family education en
local.subject leisure time en
local.subject preschool children en


Files in this item

Files Size Format View Description
michnová_2019_dp.pdf 3.744Mb PDF View/Open None
michnová_2019_op.docx 17.52Kb Unknown View/Open None
michnová_2019_vp.docx 17.86Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account