Edukační možnosti práce s dvouletými dětmi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Edukační možnosti práce s dvouletými dětmi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Křížková, Veronika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43879
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirických charakter. Zaměřuje se na edukační práci učitele s dvouletými dětmi v mateřské škole. V teoretické části jsou objasněny základní teoretická východika o začleňování dvouletých dětí do mateřských škol. Pozornost je věnována také historickým souvislostem vzdělávání dvouletých dětí a srovnání situace se zahraničím. V neposlední řadě je v teoretické části popsáno jaké jsou specifika vývoje dvouletého dítěte. Empirická část je věnována kvalitativně orientovanému výzkumu, který byl realizován prostřednictvím nestruktruovaného pozorování a obsahové analýzy třídního vzdělávacího programu. Z pozorování vyplynulo, že pro vzdělávání dvouletých dětí je vhodnější prostředí homogenní třídy s nízkým počtem děti.
dc.format 57 s. (88 411)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Edukační práce učitele cs
dc.subject třídní vzdělávací program cs
dc.subject Teacher's educational work en
dc.subject class education program en
dc.title Edukační možnosti práce s dvouletými dětmi
dc.title.alternative Educational possibilities of working with two-years-old children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2019-06-11
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is of theoretical and empirical charakter and it focuses on the educational teachers work with two-years-old children in kindergaten. The theoretical part of this thesis provides the theoretical foundation about inclusion of two-years-old children in kindergarten, about history of education of two-years-old children and compare with forerign countries. And finally the theoretical part describe, how are specifics of a two-years-old children. The empirical part is devoted to qualitatively oriented research which was realised with the help of unstructured observation and content analysis of class education program. The observations showed that a homogeneous class with a low number of children is more suitable for the education of two-year-olds.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50817
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-25
local.subject batolata cs
local.subject předškolní pedagogika cs
local.subject toddlers en
local.subject preschool education en


Files in this item

Files Size Format View Description
křížková_2019_dp.pdf 1.860Mb PDF View/Open None
křížková_2019_op.docx 17.33Kb Unknown View/Open None
křížková_2019_vp.docx 18.01Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account