Informovanost učitelek mateřských škol o zdravé výživě dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Informovanost učitelek mateřských škol o zdravé výživě dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plisková, Barbora
dc.contributor.author Krajčová, Pavlína
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43876
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na téma výživy dětí předškolního věku. Práce má teoreticko - empirický charakter. Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky zdravé výživy dětí předškolního věku a do souvislostí, které se k tematice vztahují. Teoretická část vymezuje terminologické pojmy a kontexty výživy dětí předškolního věku. Empirickou část tvoří výzkum, který byl realizován prostřednictvím interview s osmi učitelkami mateřských škol. Jeho cílem bylo zjistit a popsat znalosti a názory učitelek mateřských škol na zdravou výživu dětí předškolního věku. V závěru práce pak předkládám shrnutí výsledků mého výzkumu a doporučení pro praxi učitele.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výživa cs
dc.subject zdravá výživa cs
dc.subject výchova ke zdravé výživě cs
dc.subject nutrition en
dc.subject healthy nutrition en
dc.subject healthy nutrition education en
dc.title Informovanost učitelek mateřských škol o zdravé výživě dětí předškolního věku
dc.title.alternative Kindergarten teachers awareness of healthy diet in preschool children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Božik, Roman
dc.date.accepted 2019-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the topic of pre-school children´s nutrition. Thesis has a theoretical - empirical character. The aim of this thesis is to introduce into the topic of healthy nutrition of preschool children and its related contexts. The theoretical part of this thesis defines terminological concepts and contexts of nutrition of preschool children. The empirical part consists of research, which was realized through an interview with eight kindergarten teachers. It´s aim was to identify and describe the knowledge and opinions of kindergarten teachers on the healthy nutrition of preschool children. At the end of the thesis I present the summary of findings and results of my research and also recommendation for the teacher´s practise.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50814
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject informovanost cs
local.subject zdravá výživa cs
local.subject výživa dětí cs
local.subject women kindergarten teachers en
local.subject awareness en
local.subject healthy eating en
local.subject children's nutrition en


Files in this item

Files Size Format View Description
krajčová_2019_dp.pdf 3.357Mb PDF View/Open None
krajčová_2019_op.docx 21.72Kb Unknown View/Open None
krajčová_2019_vp.docx 17.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account