Komiks jako prostředek poznávání dítěte

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komiks jako prostředek poznávání dítěte

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Dudová, Denisa
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43870
dc.description.abstract Bakalářská práce aplikačního charakteru pojednává o využitelnosti komiksů jako prostředku dětského poznávání v podmínkách mateřských škol. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části věnujeme pozornost problematice dětského poznávání a zabýváme se vymezením komiksu a jeho charakteristik jako didaktického prostředku. V praktické části je představena sada komiksů, následovalo její ověření. Evaluace sady komiksů byla provedena učitelkou. Zjištěné údaje nám vytvořily nahlížení na oblast komiksu s přírodovědnou tématikou a jeho využitelnosti jako prostředku dětského poznávání v podmínkách mateřských škol.
dc.format 79
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject bádání cs
dc.subject komiks cs
dc.subject Inquiry en
dc.subject Comics en
dc.title Komiks jako prostředek poznávání dítěte
dc.title.alternative Comics as a medium of a child's cognition
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2019-06-10
dc.description.abstract-translated The application-type bachelor thesis deals with the usability of comics as a medium of a child's cognition in kindergartens. The bachelor thesis is divided into two main sections, into a theoretical part and practical part. In the theoretical part we pay attention to the problematics of child's cognition and we define the definition of comics and its characteristics as a didactic tool. The practical part introduces set of comics, which was also verified. The set of comics was evaluated by a teacher. Collected data have given us an insight look into the utilization of the science comics as the medium of the child's cognition in kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50806
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-23
local.subject didaktické prostředky cs
local.subject komiks cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject resources of didactics en
local.subject comics en
local.subject kindergartens en


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dudová_2019_dp.pdf 6.657Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dudová_2019_op.docx 16.52Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dudová_2019_vp.docx 17.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet