Pozorování sociálních dovedností dvouletých dětí v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pozorování sociálních dovedností dvouletých dětí v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Málek, Michal
dc.contributor.author Bendová, Eliška
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43866
dc.description.abstract Předložená bakalářská práce patří mezi výzkumné typy prací, ve které se zaměřuji na pozorování sociálních dovedností dvouletých dětí v mateřské škole. V teoretické části bakalářské práce sumarizuji teoretická východiska a vymezuji tématvorné pojmy, které s tématem sociálních dovedností souvisí. Dále se věnuji úrovni sociálních dovedností, které by dvouleté děti měly dosahovat a jak u těchto dětí dochází k osvojování těchto dovedností. V praktické části se zaměřuji na analýzu dat a jejich interpretaci, které byly získány pomocí nestrukturovaného pozorování. V poslední části bakalářské práce formuluji získané výsledky, které vypovídají o tom, že se učitelky v mateřských školách soustředí spíše na dovednosti spojené se slušným chováním.
dc.format 51 s. (11 757)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální dovednosti-dvouleté děti-předškolní vzdělávání cs
dc.subject social skills-two-year-old children-pre-school education en
dc.title Pozorování sociálních dovedností dvouletých dětí v mateřské škole
dc.title.alternative Observation of social skills of the two years old children in the kindergarten environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2019-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis belongs to the type of the research works which is focused on social skills observation of two-year-old children in the kindergarten. In the theoretical part of the thesis I summarize the theoretical backgrounds and define the terms related to the topic of social skills. I also deal with the level of social skills that two-year-old children should achieve, and also the way how children acquire these skills. In the practical part I focus on data analysis and their interpretation, which were obtained by the unstructured observation. In the last part of the bachelor thesis I formulate the gained results, which indicate that the teachers in kindergartens concentrate rather on the skills associated with good manners.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50802
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-25
local.subject sociální dovednosti cs
local.subject batolata cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject social skills en
local.subject toddlers en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View Description
bendová_2019_dp.pdf 4.286Mb PDF View/Open None
bendová_2019_op.docx 16.97Kb Unknown View/Open None
bendová_2019_vp.docx 19.00Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account