dc.contributor.advisor |
Balaban Cakirpaloglu, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Peprnová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:57Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:57Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43568
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá sociálně psychologicky podpůrnými skupinami pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky. V teoretické části vymezuje vývojová specifika cílové skupiny, pojednává o významu vrstevnických vztahů a mapuje oblast pomoci v České republice. Úzce se zaměřuje na organizaci Unie kompas ve Zlíně, která zmiňované skupiny nabízí v rámci Poradny Logos pro děti, dospívající a jejich rodiče. Empirický výzkum se zaměřuje na účastníky skupin a je založen na hloubkových rozhovorech dokládající subjektivní názory na význam těchto skupin pro reálný život v oblastech: škola, rodina a sebepojetí. |
|
dc.format |
99 s., 12 s. příloh, (203 253) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podpůrná skupina
|
cs |
dc.subject |
porucha pozornosti bez hyperaktivity
|
cs |
dc.subject |
ADD
|
cs |
dc.subject |
porucha pozornosti s hyperaktivitou
|
cs |
dc.subject |
ADHD
|
cs |
dc.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
PAS
|
cs |
dc.subject |
skupinová koheze
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
dc.subject |
support group
|
en |
dc.subject |
Attention Deficit Disorder
|
en |
dc.subject |
ADD
|
en |
dc.subject |
Attention Deficit Hyperactivity Disorder
|
en |
dc.subject |
ADHD
|
en |
dc.subject |
Autism Spectrum Disorders
|
en |
dc.subject |
ASD
|
en |
dc.subject |
group cohesion
|
en |
dc.subject |
Specific Learning Disabilities
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
peer group
|
en |
dc.title |
Význam sociálně psychologicky podpůrných skupin pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky |
|
dc.title.alternative |
The Importance of socially-Psychological Support Groups for Children and Adolescents with the Problem of Integration among Peers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2018-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with socially-psychological support groups for children and adolescents with integration among peers problems. In the theoretical part, it defines the developmental specifics of the target group, discusses the importance of peer relations and maps the area of assistance in the Czech Republic. It focuses narrowly on the organization Unie Kompas in Zlín, which offers these groups within Logos counselling for children, teens and their parents. Empirical research focuses on group participants and is based on in-depth interviews demonstrating subjective views on the importance of these groups for real life in the following areas: school, family and self-concept. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48967
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
local.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
local.subject |
psychosociální aspekty
|
cs |
local.subject |
psychologické aspekty
|
cs |
local.subject |
psychosociální pomoc
|
cs |
local.subject |
socializace
|
cs |
local.subject |
peer group
|
en |
local.subject |
psychosocial aspects
|
en |
local.subject |
psychological aspects
|
en |
local.subject |
psychosocial aid
|
en |
local.subject |
socialization
|
en |