Neformální vzdělávání dospělých v kontextu kvality života
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Forejtová Zhořová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:53Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:53Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43475
|
|
dc.description.abstract |
Vzdělávání je důležitou a nevyhnutelnou součástí kvality života. Získávání nových znalostí, dovedností a zvyšování kompetencí umožňuje jedinci uplatnění na trhu práce, a plnohodnotné zapojení do pracovního i sociálního života. Kvalitu života vnímáme jako přístup, který umožňuje uspokojovat potřeby člověka skrze seberealizaci, poznávání nových možností a zkvalitňování se cestou vzdělávání. Diplomová práce zjišťuje motivace a bariéry k participaci v neformálním vzdělávání a zejména pak vystihuje, jak se participace v neformálním vzdělávání ukazuje na hodnocení kvality života,a jak je tato forma dalšího vzdělávání vnímána jako nástroj proti sociální exkluzi. |
|
dc.format |
132 s. (244 415 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
neformální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
bariéry
|
cs |
dc.subject |
kvalita života
|
cs |
dc.subject |
sociální exkluze
|
cs |
dc.subject |
Lifelong education
|
en |
dc.subject |
adult education
|
en |
dc.subject |
non-formal education
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
barriers
|
en |
dc.subject |
quality of life
|
en |
dc.subject |
social exclusion
|
en |
dc.title |
Neformální vzdělávání dospělých v kontextu kvality života |
|
dc.title.alternative |
Informal Education of Adults in the Context Quality of Life |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kočvarová, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Education is an important and inevitable part of a quality of life. Acquiring new knowledge, skills and competence increasing enables an individual to succeed in a labor market and fully engage in working and social life. We perceive the quality of life as an approach which enables satisfaction of man needs through self-improvement, self-realization and a cognition of new possibilities by the way of education. This diploma thesis finds out motivations and barriers towards a participation in non-formal education. It mainly examines how the participation in non-formal education is demonstrated in an evaluation of the quality of life and how this form of further education is perceived as a tool against the social exclusion. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48802
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
local.subject |
dospělí
|
cs |
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
adults
|
en |
local.subject |
motivation to study
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account