Agresivní chování žáků 9. ročníků na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Agresivní chování žáků 9. ročníků na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skarupská, Helena
dc.contributor.author Luběnová, Michaela
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:39Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:39Z
dc.date.issued 2017-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43103
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou míry výskytu agresivního chování u žáků a žákyň devátých ročníků na základní škole. Podává přehled nejen o tom, jaké pojmy s agre-sivním chováním úzce souvisí, ale také o druzích, faktorech a možných postupech zvládání agresivního chování. Práce se blíže zaměřuje na šikanu, zároveň však na fenomén dnešní doby, a to kyberšikanu. Pojednává o období pubescence a adolescence, které odpovídá věkové struktuře žáků devátých tříd. Na základě vymezení teoretických východisek agre-sivního chování předkládá empirický výzkum. Ten se konkrétně zaměřuje na míru výskytu daného agresivního chování.
dc.format 81
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject agresivní chování cs
dc.subject agrese cs
dc.subject násilí cs
dc.subject prevence cs
dc.subject šikana cs
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject pubescence cs
dc.subject adolescence cs
dc.subject Aggressive behavior en
dc.subject Aggression en
dc.subject Violence en
dc.subject Prevention en
dc.subject Bullying en
dc.subject Cyberbullying en
dc.subject Pu-bescence en
dc.subject Adolescence en
dc.title Agresivní chování žáků 9. ročníků na základní škole
dc.title.alternative Aggressive Behaviour Of Pupils At Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the rate of occurrence of aggressive behaviour of pupils from the ninth grade of elementary school. It gives an overview not only about basic terms, which are closely related to aggressive behaviour, but also about types, factors and possible procedures of handle with agressive behaviour. The thesis is closely focused on bullying and also on phenomenon of these days, cyberbullying. It deals with period of pubescence and adolescence, which is coresponding to the age structure of pupils from the ninth grade. There is empiristic research of aggressive behaviour, based on theoretical demarcation. This research is focused especially on rate of occurrence of aggressive behavior.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 48260
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-04-18
local.subject agresivita dětí cs
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject aggressiveness in children en
local.subject secondary school en


Files in this item

Files Size Format View Description
luběnová_2018_dp.pdf 2.323Mb PDF View/Open None
luběnová_2018_op.docx 18.79Kb Unknown View/Open None
luběnová_2018_vp.doc 52.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account