Integrace studentů se specifickými poruchami učení na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace studentů se specifickými poruchami učení na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Divošová, Romana
dc.contributor.author Fojtů, Zdenka
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42875
dc.description.abstract Cílem předkládané bakalářské práce je zpracovat postoje učitelů na vybraných střeních školách v okrese Vsetín. V teoretické části bakalářské práce jsou zpracované informace týkající se oblasti specifických poruch učení a problematiky integrace do žákovského kolektivu. Praktická část mapuje aktuální postoje učitelů středních škol k problematice integrace žáků. Na základě analýzy dat od zainteresovaných pedagogických pracovníku získaných dotazníkovým šetřením je vyhodnocen aktuální stav na vybraných středních školách k problematice integrace a inkluze žáků se specifickými problémy učení do běžných kolektivů žáků.
dc.format 52 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject integrace cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject žákovský kolektiv cs
dc.subject učitel cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject integration en
dc.subject specific learning disabilities en
dc.subject junior team en
dc.subject teacher en
dc.subject assistant peedagogue en
dc.title Integrace studentů se specifickými poruchami učení na střední škole
dc.title.alternative Integration of Students with Specific Learning Disabilities at Secondary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to prepare teachers' attitudes on selected Root ško- machisms in the district of Vsetin. In the theoretical part of the bachelor thesis there are processed infor-mation concerning the area of specific learning disorders and problems of integration into the pupil collective. The practical part maps the current attitudes of secondary school teachers to the problem of integration of pupils. Based on the analysis of data from inter-ested pedagogical staff, the questionnaire survey evaluates the current situation in selected secondary schools on the issue of integration and inclusion of pupils with specific learning difficulties in common collections of pupils.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 47981
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-04-26
local.subject střední školy cs
local.subject inkluzivní vzdělávání cs
local.subject secondary schools en
local.subject inclusive education en


Files in this item

Files Size Format View Description
fojtů_2018_dp.pdf 1.751Mb PDF View/Open None
fojtů_2018_op.docx 17.38Kb Unknown View/Open None
fojtů_2018_vp.docx 17.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account