Sebehodnocení studentů pedagogiky předškolního věku v průběhu odborných praxí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sebehodnocení studentů pedagogiky předškolního věku v průběhu odborných praxí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Jasenská, Iveta
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42854
dc.description.abstract Diplomová práce rozebírá profesní nároky kladené dnešní společností na učitele mateřských škol. V teoretické části se zabývá přípravným vzděláváním učitelů mateřských škol, vymezením pojmů a uchopení problematiky sebehodnocení studentů pedagogiky předškolního věku na souvislé praxi v mateřské škole. Praktická část práce je zaměřena na získání dat sebehodnotícím formulářem na začátku a po dokončení souvislé praxe studentů pedagogiky předškolního věku. Výzkumná část vyúsťuje zjištěním, že po praxi všechny skupiny studentů vnímají zlepšení, i když výsledky jednotlivých studentů se výrazně liší.
dc.format 71 s. (125 320)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pedagogika předškolního věku cs
dc.subject přípravné vzdělávání cs
dc.subject pedagogická praxe cs
dc.subject sebehodnocení cs
dc.subject reflexe cs
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject pedagogy of pre-school age en
dc.subject preparatory education en
dc.subject pedagogical practice en
dc.subject self-assessment en
dc.subject reflection en
dc.subject self-concept en
dc.title Sebehodnocení studentů pedagogiky předškolního věku v průběhu odborných praxí
dc.title.alternative Self-assessment of student's education of preschool age in the course of professional practice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2018-06-14
dc.description.abstract-translated This diploma thesis analyzes the professional demands of the kindergarten teachers of today's society. In the theoretical part, it deals with the preparatory education of nursery teachers, definition of concepts and the grasp of the self-assessment of pre-school pedago-gue students on the continuous practice in kindergarten. Practical part of the thesis is focused on obtaining data with self-assessment form at the beginning and after completion of continuous practice of pre-school pedagogy students. The research part results in the finding that after practice, all groups of students perceive improvement, although the results of individual students differ significantly.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 47954
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-19
local.subject vysokoškolští studenti cs
local.subject preprimární pedagogika cs
local.subject odborné praxe cs
local.subject autoevaluace cs
local.subject college students en
local.subject pre-primary education en
local.subject vocational practice en
local.subject self-evaluation en


Files in this item

Files Size Format View Description
jasenská_2018_dp.pdf 3.899Mb PDF View/Open None
jasenská_2018_op.docx 17.72Kb Unknown View/Open None
jasenská_2018_vp.docx 18.22Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account