Představy rodičů dětí předškolního věku o domácí přípravě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Představy rodičů dětí předškolního věku o domácí přípravě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Zvardoňová, Ilona
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42850
dc.description.abstract Bakalářská práce má výzkumný charakter a zabývá se představami rodičů dětí předškolního věku o domácí přípravě v počátku povinné školní docházky. Teoretická část se zabývá přechodem dítěte z mateřské do základní školy, domácí přípravou a jejím významem pro dítě i pro rodiče a také rolí rodiny v domácí přípravě. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován pomocí polostrukturovaného rozhovoru s rodiči dětí předškolního věku. Polostrukturovaný rozhovor nám pomohl odhalit představy rodičů, jejichž dítě ve školním roce 2018/2019 zahájí povinnou školní docházku, o domácí přípravě na vyučování. Zjištěním je především to, že hlavní představou rodičů o domácí přípravě jsou domácí úkoly.
dc.format 46
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přechod dítěte do základní školy cs
dc.subject domácí příprava na vyučování cs
dc.subject role rodičů v domácí přípravě cs
dc.subject transition of the child to primary school en
dc.subject home preparation for school en
dc.subject parents' role at home preparation en
dc.title Představy rodičů dětí předškolního věku o domácí přípravě
dc.title.alternative The preschool children's parents expectations of child's home preparation for school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pokrivčáková, Silvia
dc.date.accepted 2018-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis examines the attitudes of parents of pre-school pupils towards the preparation needed at the beginning of primary school. The theoretical part deals with the transition between kindergarten and primary school, the preparatory work which could be done by parents and its influence on both parents and children. The practical part presents the research project using qualitative methods. The experiment was conducted with interviews from pre-school children's parents whose children plan to start primary school 2018/2019. The results show that parents's attitudes towards having their children prepared can be best achieved by giving homework.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 47947
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-25
local.subject domácí příprava žáků a studentů cs
local.subject přechod na základní školu cs
local.subject primární pedagogika cs
local.subject pupils' and students' homework en
local.subject school attendance en
local.subject primary education en


Files in this item

Files Size Format View Description
zvardoňová_2018_dp.pdf 1.783Mb PDF View/Open None
zvardoňová_2018_op.pdf 124.0Kb PDF View/Open None
zvardoňová_2018_vp.docx 17.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account