dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Chýlová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42833
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na podporu adaptace dětí mladších tří let do pro-středí mateřské školy. Práce v teoretické části obsahuje základní pojmy, které jsou zásadní pro bakalářskou práci. Praktická část popisuje výsledky kvalitativního výzkumu, který je tvořen výsledky deseti rozhovorů s učiteli mateřských škol. Cílem bylo zjistit, jak právě oni vnímají tuto problematiku a jaké jsou možnosti podpory této adaptace. V poslední části jsem interpretovala výsledky, které z výzkumu vyplynuly a také jsem navrhla jistá doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
58 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Adaptace dítěte do prostředí mateřské školy emoční projevy
|
cs |
dc.subject |
komunikace dítěte
|
cs |
dc.subject |
přijímání pravidel
|
cs |
dc.subject |
sebeobsluha
|
cs |
dc.subject |
Child´s adaptation into kindergarten environment emotional expressions
|
en |
dc.subject |
child´s commu-nication
|
en |
dc.subject |
accepting the rules
|
en |
dc.subject |
self-service
|
en |
dc.title |
Podpora adaptace dětí mladších tří let do prostředí mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Support for children's adaptation to kindergarten environment for children under three years of age |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2018-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I focused on a support of adaptation of children younger than three years old into kindergarten environment. In the theoretical part the work contains basic terms, which are main for the bachelor thesis. The practical part describes the results of a quantitative research, which is formed by the results of ten dialogues with kindergarten teachers. The aim was to find out how they perceive this issue and what the supportive possibilities of the adaptation are. In the last part, I interpreted the results, which emerged from the research, and suggested certain recommendations for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47923
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
batolata
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
sociální adaptace
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
toddlers
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
social adjustment
|
en |