Profesní dráhy učitelek mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní dráhy učitelek mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Skalková, Klára
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:28Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:28Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42823
dc.description.abstract V bakalářské práci je v centru zkoumání profesní dráha učitelek mateřských škol. Práce má empirický charakter. Jejím cílem je pochopit a popsat profesionalizaci učitelek mateřských škol prostřednictvím profesní dráhy. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o vývoji profesní dráhy učitele, dále pak o profesionalizaci učitelek mateřských škol. V empirické části je věnována pozornost výsledkům kvalitativně orientovaného výzkumu. Data výzkumu byla získána prostřednictvím interview, které byly realizovány s učitelkami mateřských škol. Výsledky výzkumu ukazují na problematiku vývoje profesní dráhy učitelek mateřských škol.
dc.format 52 s. (80 587)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject profesní dráha učitele cs
dc.subject profesionalizace učitele mateřské školy cs
dc.subject profese cs
dc.subject teacher professional career en
dc.subject professionalization of teacher of pre-school education en
dc.subject profession en
dc.title Profesní dráhy učitelek mateřských škol
dc.title.alternative Careers of Teachers of Pre-School Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pokrivčáková, Silvia
dc.date.accepted 2018-06-13
dc.description.abstract-translated In the bachelor thesis is the center of research of the career of teachers of pre-school teachers. The work has an empirical character. Its aimes to understand and describe the profesionalization of pre-school teachers through the professional carrer. The theoretical part summarizes the knowledge about the career development of the teacher, as well as the professionalization of pre-school teachers. In the empirical part attention paid to the results of quality oriented research. Research data was obtained through interviews that were conducted with pre-school teachers. The results of the research show the problems of career development of pre-school teachers.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 47904
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-27
local.subject mateřské školy cs
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject profese učitele cs
local.subject kariérní postup cs
local.subject kindergartens en
local.subject women kindergarten teachers en
local.subject teacher career en
local.subject promotions en


Files in this item

Files Size Format View Description
skalková_2018_dp.pdf 2.215Mb PDF View/Open None
skalková_2018_op.docx 20.29Kb Unknown View/Open None
skalková_2018_vp.docx 17.39Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account