Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Wallková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:08:58Z
dc.date.available 2017-08-10T23:00:40Z
dc.date.issued 2007-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4260
dc.description.abstract Teoretická část diplomové práce je věnována problematice marketingového plánování, dále průzkumu trhu, konkurentů, zákazníků, produktů a dodavatelů. Dále jsou zde specifikovány rozdíly spojené s marketingem obchodu a služeb. Praktická část je zaměřena na přesnou identifikaci síly a slabosti firmy E-MINCE s.r.o. na straně jedné a jejich příležitosti a ohrožení na straně druhé. Marketingový plán je orientován již na konkrétní cíl, a tím je provozování kamenné maloobchodní prodejny. V závěru dochází k hodnocení záměru, zejména jeho efektivnosti a vznik možných rizik projektu. cs
dc.format 92 s. cs
dc.format.extent 1307117 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2017
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject síly cs
dc.subject slabosti cs
dc.subject příležitosti cs
dc.subject ohrožení cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject internet cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject trh cs
dc.subject dodavatel cs
dc.subject odběratel cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject kvalita produktu a služby cs
dc.subject kamenná prodejna cs
dc.subject numismatika cs
dc.subject Marketing planning en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Strengths en
dc.subject Weaknesses en
dc.subject Opportunities en
dc.subject Threats en
dc.subject Small Business en
dc.subject Internet en
dc.subject E-shop en
dc.subject Market en
dc.subject Supplier en
dc.subject Customer en
dc.subject Quality of Products and Services en
dc.subject Shop en
dc.subject Numismatic en
dc.title Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod cs
dc.title.alternative Project of realisation of the retail shop for a company running an e-shop en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2007-09-03
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of the master thesis is described marketing planning, market research, analysis of competitors, analysis of customers, products and suppliers. There is also specified the difference connected with the trade and services marketing. The practical part of this work is focused on strengths and weaknesses in the business company E-MINCE, s.r.o. on the one hand, and opportunities versus threats on the other. The marketing plan is oriented to the specific target as operating of a retail shop. In the final part investment calculation and possibility of project risks are characterised. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6387
dc.date.assigned 2007-07-10
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
wallková_2007_dp.pdfBlocked 1.246Mb PDF View/Open
wallková_2007_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
wallková_2007_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account