Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod
Autor: Wallková, Kateřina
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce je věnována problematice marketingového plánování, dále průzkumu trhu, konkurentů, zákazníků, produktů a dodavatelů. Dále jsou zde specifikovány rozdíly spojené s marketingem obchodu a služeb. Praktická část je zaměřena na přesnou identifikaci síly a slabosti firmy E-MINCE s.r.o. na straně jedné a jejich příležitosti a ohrožení na straně druhé. Marketingový plán je orientován již na konkrétní cíl, a tím je provozování kamenné maloobchodní prodejny. V závěru dochází k hodnocení záměru, zejména jeho efektivnosti a vznik možných rizik projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4260
Datum: 2007-08-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2017
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6387


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
wallková_2007_dp.pdfZablokované 1.246Mb PDF Zobrazit/otevřít
wallková_2007_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
wallková_2007_op.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet