dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Martincová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42569
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem Marketingový mix zvolené značky se zabývá využíváním nástrojů marketingového mixu značkou Playbag. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vycházeno z odborné literatury a jsou popisovány jednotlivé prvky marketingového mixu obecně, dále je zde řešeno téma designu, brandu, brandbuildingu a nákupní chování. V praktické části je představena značka Playbag a jsou zde podrobně rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu s využitím sekundárních dat. Součástí praktické části je kvalitativní šetření realizované prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s deseti účastníky, kteří batoh Playbag již vlastní, jsou tedy zákazníky této značky a mohou díky tomu podat objektivní pohled na marketingový mix z pohledu zákazníka. V závěru práce jsou vyjadřována autorčina stanoviska a návrhy a připomínky k marketingovému mixu značky Playbag na základě výsledků sekundární analýzy a kvalitativního šetření. |
|
dc.format |
74 s. (102 740 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Playbag
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
Playbag
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
Marketingový mix zvolené značky |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix of a Selected Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis, called Marketing mix of a selected brand, deals with the use of marketing mix tools by Playbag brand. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, specialized literature focusing on the marketing mix, design, brand, brand building and shopping behaviour is used. A Playbag brand is introduced in the practical part, together with individual tools of Playbag's marketing mix. Secondary data are used there. Another section of the practical part is a qualitative survey through semi-structured interviews with ten participants, who already own a Playbag bag and can objectively see the marketing mix of the brand from the customer's point of view. At the end of the thesis, author's opinion is expressed, together with her suggestions and comments on the marketing mix of Playbag brand based on the results of the secondary analysis and the qualitative survey. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50510
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|