Marketingový mix zvolené značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix zvolené značky |
Autor: |
Martincová, Dominika
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce s názvem Marketingový mix zvolené značky se zabývá využíváním nástrojů marketingového mixu značkou Playbag. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vycházeno z odborné literatury a jsou popisovány jednotlivé prvky marketingového mixu obecně, dále je zde řešeno téma designu, brandu, brandbuildingu a nákupní chování. V praktické části je představena značka Playbag a jsou zde podrobně rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu s využitím sekundárních dat. Součástí praktické části je kvalitativní šetření realizované prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s deseti účastníky, kteří batoh Playbag již vlastní, jsou tedy zákazníky této značky a mohou díky tomu podat objektivní pohled na marketingový mix z pohledu zákazníka. V závěru práce jsou vyjadřována autorčina stanoviska a návrhy a připomínky k marketingovému mixu značky Playbag na základě výsledků sekundární analýzy a kvalitativního šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42569
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50510
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet