Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017

DSpace Repository

Language: English čeština 

Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Dostál, Petr
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42546
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá manipulativním marketingem politických stran, přesněji stran SPD a Pirátská strana v parlamentních volbách v roce 2017. Jejím účelem je zjistit, která z těchto vyjmenovaných stran byla ve své volební kampani přesvědčivější i za využití manipulačních technik. Práce je rozdělena na dvě části. V té první, teoretické, jsou vymeze-ny pojmy spojené s politickým marketingem a manipulacemi v něm. Dále se věnuje metodo-logii a výzkumu, jež je součástí praktické části. Tyto informace jsou použity v druhé části práce, praktické, kde na základě teoretické části dochází k analýze kampaní těchto dvou politických stran, jejich strategii a při sestavování kvalitativního výzkumu, který odpoví na dané výzkumné otázky této bakalářské práce.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Politika cs
dc.subject Volby cs
dc.subject Politický marketing cs
dc.subject Nástroje politického marketingu cs
dc.subject Poli-tické kampaně cs
dc.subject Manipulace v politickém marketingu cs
dc.subject Politics en
dc.subject Elections en
dc.subject Political marketing en
dc.subject Tools of political marketing en
dc.subject Political campaigns en
dc.subject Political manipulations en
dc.title Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017
dc.title.alternative Manipulation Techniques Used by the Freedom and Direct Democracy Party and the Czech Pirate Party During the 2017 Parliamentary Elections
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis "Manipulation techniques used by the Freedom and Direct Democracy Party and the Czech Pirate Party during the 2017 parliamentary election" is about manipu-latvi marketing of political parties, specifically SPD and Pirate Party during the 2017 parli-amentary election. It aims to find out, which one of hese parties was more succesfull at their political campaign to parliament and how they use manipulative techniques at these campaigns. Thesis is divided into two parts. Theoretical part is about defining how political marketing and its manipulation work. Second part, practical one, is about analysing cam-paigns of these two parties. Based on that is created research, that will answer on all the research questions of this thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50479
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
dostál_2018_dp.zip 13.32Kb Unknown View/Open None
dostál_2018_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
dostál_2018_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account