Politický marketing v regionálních podmínkách
Show full item record
No preview available
Title:
|
Politický marketing v regionálních podmínkách |
Author: |
Burgr, Ladislav
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Bakalářská práce na téma "Politický marketing v regionálních podmínkách" se zabývá po-litickým marketingem v České republice. Cílem není obsáhnout politický marketing na celostátní úrovni nebo politický marketing "velkých" politických stran, ale zhodnotit vyu-žívání této marketingové disciplíny na regionální úrovni a regionálními politiky. Více než 17 let po změně politických poměrů v ČR je otázkou, zda se politický marketing využívá v komunální politice nebo je využíván politiky z poslanecké sněmovny a senátu ve svých regionech, za které byli zvoleni. V práci se zabývám regionem okresu Prostějov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6926
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
7498
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account