Chování generace Z v online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Chování generace Z v online prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Trubelíková, Adéla
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42454
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je fenomén generací. Práce se zabývá primárně generací Z, kterou srovnává s generací Y. Záměrem diplomové práce je vymezit členy generace Z v českém prostředí. Teoretická část přibližuje podstatu generací, jejich projevy a specifika, dále vysvětluje dílčí nástroje digitálního marketingu v souvislosti se spotřebitelským chováním a v závěru pojednává o metodách marketingového výzkumu. Teoretická východiska nastiňují problematiku generace Y a Z, která byla analyzována prostřednictvím dotazníkového šetření, komparativní analýzy a analýzy sociálních sítí. Analýza odpovídá na klíčové otázky diplomové práce a objasňuje situaci generací v českém internetovém prostředí. Výsledky praktické části slouží jako podklad pro vytvoření příkladových komunikačních strategií v závěrečné projektové části, která aplikuje zjištěné poznatky konkrétně na generaci Z. Projektová část obsahuje plnohodnotné návrhy komunikačních strategií. První se zaměřuje na výkon internetového obchodu a druhá je strategií orientující se na nábor studentů.
dc.format 149 s. (235 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject generace Y cs
dc.subject milénialové cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject vlogger cs
dc.subject streamer cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject generation Y en
dc.subject millenials en
dc.subject generations Z en
dc.subject purchase behaviour en
dc.subject e-commerce en
dc.subject digital marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject vlogger en
dc.subject streamer en
dc.subject communication strategy en
dc.title Chování generace Z v online prostředí
dc.title.alternative Generation Z Behaviour in the Online Environment
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The subject of the diploma thesis is the phenomenon of generations. The thesis deals primarily with the generation Z, which is compared with the generation Y. The aim of the diploma thesis is to define the members of the generation Z in the Czech environment. The theoretical part describes the essence of generations, their manifestations and specifics and further explains the partial tools of digital marketing in relation to consumer behaviour and in the end deals with methods of marketing research. The theoretical backgrounds outline the issues of generation Y and Z, which were analyzed through questionnaire survey, comparative analysis and analysis of social networks. The analysis answers the key issues of the diploma thesis and clarifies the situation of generations in the Czech Internet environment. The results of the practical part serve as a basis for the creation of exemplary communication strategies in the final project part, which applies the findings to the generation Z. The project part contains full-scale proposals of communication strategies. The first strategy focuses on the performance of an online business, and the second one is a student-centered strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50336
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
trubelíková_2018_dp.pdf 16.85Mb PDF View/Open None
trubelíková_2018_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
trubelíková_2018_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account