Chování generace Z v online prostředí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Chování generace Z v online prostředí |
Author: |
Trubelíková, Adéla
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Předmětem diplomové práce je fenomén generací. Práce se zabývá primárně generací Z, kterou srovnává s generací Y. Záměrem diplomové práce je vymezit členy generace Z v českém prostředí. Teoretická část přibližuje podstatu generací, jejich projevy a specifika, dále vysvětluje dílčí nástroje digitálního marketingu v souvislosti se spotřebitelským chováním a v závěru pojednává o metodách marketingového výzkumu. Teoretická východiska nastiňují problematiku generace Y a Z, která byla analyzována prostřednictvím dotazníkového šetření, komparativní analýzy a analýzy sociálních sítí. Analýza odpovídá na klíčové otázky diplomové práce a objasňuje situaci generací v českém internetovém prostředí. Výsledky praktické části slouží jako podklad pro vytvoření příkladových komunikačních strategií v závěrečné projektové části, která aplikuje zjištěné poznatky konkrétně na generaci Z. Projektová část obsahuje plnohodnotné návrhy komunikačních strategií. První se zaměřuje na výkon internetového obchodu a druhá je strategií orientující se na nábor studentů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42454
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
50336
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account