Vliv osobnosti pedagoga na vzdělávání a výchovu dětí v základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv osobnosti pedagoga na vzdělávání a výchovu dětí v základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Rokytová, Eva
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:06Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:06Z
dc.date.issued 2018-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42281
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o osobnosti pedagoga a vlivu jeho edukačního procesu na žáky v základní škole. Zabývá se psychologií osobnosti pedagoga, jeho kompetencemi a typy pedagogického vedení žáků v teoretické části. Dále zkoumá jejich zpětnou vazbu v části praktické. Žáci osmých a devátých tříd měli v dotazníkovém šetření za úkol posoudit jaké postoje pedagoga k vyučování preferují. Dále praktická část řeší, zda se představa žáků o ideálním učiteli shoduje s reálným vyučujím, kterého potkávají na půdě školy. Výsledek výzkumu obsahuje toto srovnání, interpretuje výsledky a nabízí doporučení pro praxi.
dc.format 68 s. (79 354 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Školní pedagog cs
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject typologie vyučujícího cs
dc.subject edukační vztah cs
dc.subject odborné kompetence cs
dc.subject School educator en
dc.subject teacher's personality en
dc.subject class climate en
dc.subject typology of the teacher en
dc.subject educational relationship en
dc.subject professional competencies en
dc.title Vliv osobnosti pedagoga na vzdělávání a výchovu dětí v základní škole
dc.title.alternative The Influence of a Teacher's Personality in the Educational Process of Children at Primary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Venterová, Lenka
dc.date.accepted 2018-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the personality of the teacher and the influence of his educational process on pupils in an elementary school. It deals with the psychology of the personality of the pedagogue, its competencies and the types of pedagogical leadership of pupils in the theoretical part. It further examines their feedback in the practical part. In the questionnaire survey the pupils of the eighth and ninth classes had the task of assessing what pedagogical attitudes they prefer to teach. Furthermore, the practical part solves whether the idea of the pupils about the ideal teacher coincides with the real teacher they meet in the school environment. The result of the research contains this comparison, interprets the results and offers recommendations for practice.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50089
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-25
local.subject učitel a žák cs
local.subject kooperativní výchovný styl cs
local.subject osobnost pedagoga cs
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject teacher and learner en
local.subject cooperative education in family en
local.subject personality of the teacher en
local.subject secondary school en


Files in this item

Files Size Format View Description
rokytová_2018_dp.pdf 1.812Mb PDF View/Open None
rokytová_2018_op.doc 52Kb Unknown View/Open None
rokytová_2018_vp.doc 53.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account