Nebezpečné pronásledování ve virtuálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nebezpečné pronásledování ve virtuálním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Kučera, Michal
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:04Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:04Z
dc.date.issued 2018-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42234
dc.description.abstract Bakalářské práce se věnuje problematice stalkingu ve virtuálním prostředí. Cílem této práce je zjistit jakou zkušenost mají studenti vysoké školy oboru sociální pedagogika právě s tou problematikou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je především zaměřena na historii, vznik a vývoj sociální pedagogiky, virtuální prostředí, stalking a jeho formy. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření, výsledkům tohoto šetření a zhodnocení získaných dat pro závěrečná doporučení.
dc.format 57s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject virtuální prostředí cs
dc.subject stalking cs
dc.subject social pedagogy en
dc.subject social pedagogue en
dc.subject virtual environment en
dc.subject stalking en
dc.title Nebezpečné pronásledování ve virtuálním prostředí
dc.title.alternative Stalking in a Virtual Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2018-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with stalking in the virtual environment. The goal of this work is to find out what experience the students of the college of social pedagogy have with virtual stalking. This thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part is primarily focused on the history, the origin and development of social pedagogy, the virtual environment, stalking and its forms. The practical part is devoted to the questionnaire survey, the results of this survey and the evaluation of the data obtained for the final recommendations.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50029
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
kučera_2018_dp.pdf 1.847Mb PDF View/Open None
kučera_2018_op.doc 51.5Kb Unknown View/Open None
kučera_2018_vp.docx 18.83Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account