Discourse Analysis of Health and Social Advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

Discourse Analysis of Health and Social Advertising

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drábková, Lenka
dc.contributor.author Danišová, Iveta
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:48Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:48Z
dc.date.issued 2017-11-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41851
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkrétních přesvědčovacích strategií, které jsou použity v inzerci týkající se zdraví a sociální problematiky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce zaměřuje na diskurz,diskurzivní analýzu a reklamu. Dále jsou specifikovány pojmy sociální reklama a marketing, přesvědčovací strategie a vizuální aspekty, které jsou v inzerci použity. Kromě toho se teorie věnuje přesvědčovacím technikám na morfologické, syntaktické a lexikální úrovni. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétních přesvědčovacích strategií v Britské a Americké sociální inzerci.
dc.format 68 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Diskurz cs
dc.subject diskurzivní analýza cs
dc.subject sociální inzerce cs
dc.subject přesvědčování cs
dc.subject verbální a vizuální prostředky cs
dc.subject americká a britská inzerce cs
dc.subject Discourse en
dc.subject discourse analysis en
dc.subject social advertising en
dc.subject persuasion en
dc.subject verbal and visual aspects en
dc.subject American and British advertisements en
dc.title Discourse Analysis of Health and Social Advertising
dc.title.alternative Discourse Analysis of Health and Social Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kráľová, Zdena
dc.date.accepted 2018-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis deals with the analysis of particular persuasive strategies which are used in health and social advertising. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on discourse, discourse analysis and advertising. Further, social advertising and marketing, persuasive devices and visual aspects used in advertisements are specified. Moreover, the theory is dedicated to the persuasive techniques on the morphological, syntactic and lexical level. Practical part is focused on the analysis of concrete persuasive strategies in British and American social advertisements.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 49447
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-05-04
local.subject reklamní texty cs
local.subject sociální reklama cs
local.subject angličtina cs
local.subject lingvistická analýza cs
local.subject advertising copy en
local.subject social advertising en
local.subject English language en
local.subject linguistic analysis en


Files in this item

Files Size Format View Description
danišová_2018_dp.pdf 2.568Mb PDF View/Open None
danišová_2018_op.doc 46Kb Unknown View/Open None
danišová_2018_vp.doc 50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account