dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Krystýnová, Darina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:46Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:46Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41793
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu nové české společnosti Vasky trade s.r.o., která vyrábí kvalitní kožené boty. Hlavním cílem je navrhnout doporučení pro vylepšení jejich pozice na trhu a zvýšit povědomí veřejnosti o této značce. Práce je rozdělena na 2 části. Teoretická část se zabývá literární rešerší na téma analýzy marketingového mixu, analýz mikroprostředí i makroprostředí podniku a vysvětlení jednotlivých marketingových výrazů souvisejících s tímto tématem. Praktická část se soustředí předevsím na zpracování a vyhodnocení analýzy marketingového mixu společnosti Vasky trade s.r.o. Rovněž jsou aplikovány analýzy STP, PESTE, SWOT nebo konkurence. Do praktické části jsou začleněny doporučení na vylepšení současných drobných chyb, stejně tak návrhy pro rozšíření nástrojů komunikačního mixu. |
|
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza marketingového mixu
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
STP analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
competitor analysis
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing mix analysis
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
STP analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haltofová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2018-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelor thesis is a marketing mix analysis of a new Czech company Vasky trade s.r.o. producing quality leather shoes. The main aim is to suggest recommendations for improving its position on the market and raise public awareness about the brand. This thesis is divided into 2 parts. The first section is theoretical, dedicated to literary research on the topic marketing mix analysis, microenvironment as well as macroenvironment analyses and explanation of individual marketing terms connected to this topic. The second part is practical, mainly focused on the processing and result evaluation of marketing mix analysis of the Vasky trade s.r.o. Likewise are applied STP, PESTE, SWOT or competitor analysis. In the practical section are included recommendations for improvement of current trifling errors, as well as suggestions introducing enlargement of used tools in company's communication mix. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
49374
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-05-04 |
|
local.subject |
marketingová analýza
|
cs |
local.subject |
obuvnický průmysl
|
cs |
local.subject |
marketing analysis
|
en |
local.subject |
footwear industry
|
en |