A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Krystýnová, Darina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:46Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:46Z
dc.date.issued 2017-11-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41793
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu nové české společnosti Vasky trade s.r.o., která vyrábí kvalitní kožené boty. Hlavním cílem je navrhnout doporučení pro vylepšení jejich pozice na trhu a zvýšit povědomí veřejnosti o této značce. Práce je rozdělena na 2 části. Teoretická část se zabývá literární rešerší na téma analýzy marketingového mixu, analýz mikroprostředí i makroprostředí podniku a vysvětlení jednotlivých marketingových výrazů souvisejících s tímto tématem. Praktická část se soustředí předevsím na zpracování a vyhodnocení analýzy marketingového mixu společnosti Vasky trade s.r.o. Rovněž jsou aplikovány analýzy STP, PESTE, SWOT nebo konkurence. Do praktické části jsou začleněny doporučení na vylepšení současných drobných chyb, stejně tak návrhy pro rozšíření nástrojů komunikačního mixu.
dc.format 61 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject analýza marketingového mixu cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject STP analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject communication mix en
dc.subject competitor analysis en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing mix analysis en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject STP analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
dc.title.alternative A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Haltofová, Barbora
dc.date.accepted 2018-06-13
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor thesis is a marketing mix analysis of a new Czech company Vasky trade s.r.o. producing quality leather shoes. The main aim is to suggest recommendations for improving its position on the market and raise public awareness about the brand. This thesis is divided into 2 parts. The first section is theoretical, dedicated to literary research on the topic marketing mix analysis, microenvironment as well as macroenvironment analyses and explanation of individual marketing terms connected to this topic. The second part is practical, mainly focused on the processing and result evaluation of marketing mix analysis of the Vasky trade s.r.o. Likewise are applied STP, PESTE, SWOT or competitor analysis. In the practical section are included recommendations for improvement of current trifling errors, as well as suggestions introducing enlargement of used tools in company's communication mix.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 49374
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-04
local.subject marketingová analýza cs
local.subject obuvnický průmysl cs
local.subject marketing analysis en
local.subject footwear industry en


Files in this item

Files Size Format View
krystýnová_2018_dp.pdf 2.213Mb PDF View/Open
krystýnová_2018_op.pdf 143.0Kb PDF View/Open
krystýnová_2018_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account