A Business Plan for a Children's Fun Centre

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Business Plan for a Children's Fun Centre

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Ambrožová, Barbora
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:45Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:45Z
dc.date.issued 2017-11-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41774
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský záměr pro dětské zábavní centrum ve Zlíně, díky kterému bude možné zjistit, zda je projekt realizovatelný. Obsahem teoretické části je vysvětlení pojmu podnikatelský záměr a jeho jednotlivých částí. V praktické části se autorka zabývá zhotovením podnikatelského záměru na vlastní téma a také aplikování marketingového mixu k již zmiňovanému projektu. K vytvoření podnikatelského záměru autorka použila kvantitativní metodu výzkumu v podobě dotazníku, díky kterému zjistila, zda by po podniku tohoto typu byla poptávka a jaké by bylo jeho využití na trhu.
dc.format 83
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dětské zábavní centrum cs
dc.subject podnik cs
dc.subject podnikatelský záměr cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject children's fun centre en
dc.subject enterprise en
dc.subject business plan en
dc.title A Business Plan for a Children's Fun Centre
dc.title.alternative A Business Plan for a Children's Fun Centre
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Haltofová, Barbora
dc.date.accepted 2018-06-11
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to create a business plan for a children's fun centre in Zlín, thanks to which will be possible to find out if the project is viable. The content of a theoretical part is explaining the term business plan and its components. In a practical part, the author deals with establishing of the business plan on the own topic as well as an application of a marketing mix for an already mentioned project. For creating a business plan, the author applied the quantitative method of research in the form of a questionnaire, thanks to which she found out if there could be a demand for this type of a business and how exploitation could be in the market.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 49350
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-03
local.subject podnikatelské plány cs
local.subject zábavní parky cs
local.subject děti cs
local.subject business planning en
local.subject amusement parks en
local.subject children en


Files in this item

Files Size Format View Description
ambrožová_2018_dp.pdf 13.40Mb PDF View/Open None
ambrožová_2018_op.pdf 143.5Kb PDF View/Open None
ambrožová_2018_vp.doc 50.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account