Produktový design jako nástroj in-store komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Produktový design jako nástroj in-store komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Němec, Jiří
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41446
dc.description.abstract Instore komunikace je v současnosti běžnou součástí podpory prodeje. Důležitou roli v in- store komunikaci hrají POP a POS materiály, jinými slovy prostředky na podporu prodeje, nebo prodejní stojany. Důležitý je samozřejmě design těchto produktů. Bakalářská práce, která se touto problematikou zabývá, je rozdělena do dvou částí teoretické a analytické. V teoretické části je vysvětlováno, proč komunikace v místě prodeje je důležitá, jaké nástroje se pro podporu prodeje v praxi na trhu využívají, a jakou hraje roli design instore prostředků. V analytické části je popsáno, jaké prostředky instore komunikace se v současné době pou- žívají v maloobchodním prodeji v České republice. Situace v ČR je srovnávána se situací v zahraničí. Tato část bakalářské práce také analyzuje typy používaných POP a POS mate- riálů z hlediska četnosti, designu a používaných materiálů. Analytická část také zkoumá růz- nými výzkumnými metodami vnímání prostředků podpory prodeje v maloobchodech. Na základě zjištěných výsledků na konci bakalářské práce autor uvádí několik doporučení.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject produktový design cs
dc.subject instore komunikace cs
dc.subject POP cs
dc.subject POS cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject product design en
dc.subject instore communication en
dc.subject POP en
dc.subject POS en
dc.subject retail en
dc.title Produktový design jako nástroj in-store komunikace
dc.title.alternative Product Design AsTool For In-store Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jesenský, Daniel
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated Instore communication is currently a common part of sales support. An important part of instore communication are POP and POS materials, in other words, sales support and sales racks. Design of these products is very important. The bachelor thesis, is divided in two parts - theoretical and analytical. The theoretical part explains why sales at the point of sale are important, what tools are used to promote sales in practice, and what role instore resources play. In the analytical part, it is described which instore communication devices are currently used in retail shops in the Czech Republic. The situation in the Czech Republic is compared with the situation abroad. This part of the bachelor thesis also analyzes types of POP and POS materials used in terms of frequency, design and materials are used. The analytical part also examines with various research methods perception of sales support in retail. Based on the results found at the end of this bachelor thesis, author gives several recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47609
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
němec_2017_dp.pdf 4.141Mb PDF View/Open None
němec_2017_op.pdf 1.984Mb PDF View/Open None
němec_2017_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account