Produktový design jako nástroj in-store komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Produktový design jako nástroj in-store komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Autor: Němec, Jiří
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Instore komunikace je v současnosti běžnou součástí podpory prodeje. Důležitou roli v in- store komunikaci hrají POP a POS materiály, jinými slovy prostředky na podporu prodeje, nebo prodejní stojany. Důležitý je samozřejmě design těchto produktů. Bakalářská práce, která se touto problematikou zabývá, je rozdělena do dvou částí teoretické a analytické. V teoretické části je vysvětlováno, proč komunikace v místě prodeje je důležitá, jaké nástroje se pro podporu prodeje v praxi na trhu využívají, a jakou hraje roli design instore prostředků. V analytické části je popsáno, jaké prostředky instore komunikace se v současné době pou- žívají v maloobchodním prodeji v České republice. Situace v ČR je srovnávána se situací v zahraničí. Tato část bakalářské práce také analyzuje typy používaných POP a POS mate- riálů z hlediska četnosti, designu a používaných materiálů. Analytická část také zkoumá růz- nými výzkumnými metodami vnímání prostředků podpory prodeje v maloobchodech. Na základě zjištěných výsledků na konci bakalářské práce autor uvádí několik doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41446
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 47609


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
němec_2017_dp.pdf 4.141Mb PDF Zobrazit/otevřít None
němec_2017_op.pdf 1.984Mb PDF Zobrazit/otevřít None
němec_2017_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet