Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Jedenástíková, Pavlína
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:14Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:14Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41432
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě seznamuje v teoretické části s historií i současným rozhlasovým trhem v ČR, zabývá se charakteristi-kou a parametry rozhlasové reklamy s orientací na specifika rozhlasových reklamních sděle-ní z pohledu tvorby a realizace rozhlasové reklamní kampaně v praxi. Následně zaměřuje pozornost na charakteristiky mužského a ženského hlasu v kontinuitě jejich aplikace v rozhlasové reklamě. Primárním cílem práce je zjistit, zda klienti zvolené společnosti Radi-ohouse v rámci svých rozhlasových kampaní směřují pozornost k výběru hlasu mluvčího v souvislosti s genderovým zaměřením nabízených produktů, současně pak jaký hlas (ženský či mužský) při tvorbě rozhlasových kampaní preferují. Praktická část práce je postavena na kvantitativním šetření formou dotazníku, jehož výsledky vedou k nalezení odpovědí na výzkumné otázky a dosažení cíle práce.
dc.format 64s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rozhlas cs
dc.subject rozhlasová reklama cs
dc.subject ženský a mužský hlas cs
dc.subject Radio en
dc.subject radio advertising en
dc.subject women´s and men´s voice en
dc.title Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
dc.title.alternative Woman´s and Man´s Voice in Radio Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated A The topic of this thesis is "Woman´s and Man´s Voice in Radio Advertising", which in its theoretical part investigates the historical and contemporary contexts of radio broadcast-ing in the Czech Republic. It analyses the characteristics and parameters of radio advertis-ing, concentrating on specific elements of advertising narration from the perspective of devising and implementing an actual radio advertising campaign. Subsequently, attention is paid to the inherent nature of the voices of men and women in connection with their use in audio advertising. The primary aim is to find out whether clients of the chosen company Radiohouse, as part of a campaign, actively select a voice in accordance with the gender of the target audience of a product. Concurrently, investigation is made as to which voice (male or female) is pre-ferred during the process of preparing an advertising campaign intended for radio broad-cast. The practical part of the work comprises quantitative findings obtained from a survey; the results of said survey assist in answering questions and achieving the goal of the work.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47591
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
jedenástíková_2017_dp.pdf 3.866Mb PDF View/Open None
jedenástíková_2017_op.pdf 242.2Kb PDF View/Open None
jedenástíková_2017_vp.doc 200.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account