Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Autor: Jedenástíková, Pavlína
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce na téma Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě seznamuje v teoretické části s historií i současným rozhlasovým trhem v ČR, zabývá se charakteristi-kou a parametry rozhlasové reklamy s orientací na specifika rozhlasových reklamních sděle-ní z pohledu tvorby a realizace rozhlasové reklamní kampaně v praxi. Následně zaměřuje pozornost na charakteristiky mužského a ženského hlasu v kontinuitě jejich aplikace v rozhlasové reklamě. Primárním cílem práce je zjistit, zda klienti zvolené společnosti Radi-ohouse v rámci svých rozhlasových kampaní směřují pozornost k výběru hlasu mluvčího v souvislosti s genderovým zaměřením nabízených produktů, současně pak jaký hlas (ženský či mužský) při tvorbě rozhlasových kampaní preferují. Praktická část práce je postavena na kvantitativním šetření formou dotazníku, jehož výsledky vedou k nalezení odpovědí na výzkumné otázky a dosažení cíle práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41432
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47591


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jedenástíková_2017_dp.pdf 3.866Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jedenástíková_2017_op.pdf 242.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
jedenástíková_2017_vp.doc 200.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet