dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Záchvějová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:12Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:12Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41418
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o využití public relations v české blogové sféře. Jejím cílem je zjistit, zda je tento marketingový trend efektivním nástrojem k propagaci značky či firmy a jak tato forma propagace funguje. Teoretická část práce je tvořena definicemi základních pojmů potřebných pro pochopení následující části. Zabývá se tedy obecně komunikačním mixem, dále public relations a dalšími částmi komunikačního mixu, marketingovou komunikací, marketingovým vý-zkumem, budováním a řízením značky a definicí a rozdělením blogů a dalšími termíny z oblasti internetu, blogové sféry a internetového portálu Youtube. V praktické části jsou shrnuta data z práce ročníkové, výsledky z dotazníkového šetření u samotných spotřebitelů. Dále je zde vyhodnocen provedený hloubkový rozhovor se zá-stupkyní české blogové/youtube scény a vyhodnoceno provedené šetření u samotných fi-rem, které blogerky a videoblogerky využívají jako určitou formu propagace. Výstupem práce je doporučení pro zlepšení využití blogerek/videoblogerek v rámci komunikačního mixu. |
|
dc.format |
65 s. 102 256 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
blog
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
blog
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.title |
PR komunikace v blogové sféře |
|
dc.title.alternative |
PR Communication in Blog Sphere |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the use of Public Relations in the Czech blogosphere. The aim is to determine whether this marketing trend is an effective tool to promote a brand or a company and how this promotion form works. The theoretical part consists of definitions of basic terms necessary for understanding the following section. It deals with the general communication mix, public relations and other parts of the communication mix, with marketing communications, marketing research, brand building and management, and the definition and division of blogs and other terms of the internet, blogosphere and the internet portal YouTube. The practical part summarizes the data of the seminar work, the results of the survey by the consumers. Furthermore, there is evaluated an in-depth interview with a representative of the Czech blog/YouTube scene and evaluated the company investigations, which are used by bloggers and video bloggers as a form of promotion. The outcome of this work is the recommendation for an improvement of the utilization of bloggers and video bloggers within the communication mix. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47574
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|