PR komunikace v blogové sféře
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
PR komunikace v blogové sféře |
Autor: |
Záchvějová, Eva
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o využití public relations v české blogové sféře. Jejím cílem je zjistit, zda je tento marketingový trend efektivním nástrojem k propagaci značky či firmy a jak tato forma propagace funguje. Teoretická část práce je tvořena definicemi základních pojmů potřebných pro pochopení následující části. Zabývá se tedy obecně komunikačním mixem, dále public relations a dalšími částmi komunikačního mixu, marketingovou komunikací, marketingovým vý-zkumem, budováním a řízením značky a definicí a rozdělením blogů a dalšími termíny z oblasti internetu, blogové sféry a internetového portálu Youtube. V praktické části jsou shrnuta data z práce ročníkové, výsledky z dotazníkového šetření u samotných spotřebitelů. Dále je zde vyhodnocen provedený hloubkový rozhovor se zá-stupkyní české blogové/youtube scény a vyhodnoceno provedené šetření u samotných fi-rem, které blogerky a videoblogerky využívají jako určitou formu propagace. Výstupem práce je doporučení pro zlepšení využití blogerek/videoblogerek v rámci komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41418
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47574
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet